Nieuwe fietstour,1 februari t/m 22 maart 2015 (Chumphon (Z-Thailand) door Maleisië naar Singapore)

3 februari 2015 - Bangkok, Thailand

7 weken fietsen, nu in het tropische deel van ZO-Azië (Thailand en Maleisië).

Reisplan: Van Bangkok met de nachttrein 500 km naar het zuiden, Chumphon (Zuid Thailand). Van Chumphon via de westelijke kustweg naar de Maleisische grens. Daar met de boot oversteken naar Langkawi (eiland voor de westkust Maleisië). Met boot naar het vaste land en over de bergkam (midden Maleisië) naar de oostkant (Kota Bahru). Oversteek naar de Perhentian eilanden. Daarna Midden door het vaste land, langs het spoor ("Jungle Train"), via het natuurpark Taman Negara naar het onderste stuk van de oostkust met tot slot Singapore. Singapore is eindpunt, waarvan we 22 maart weer terugvliegen met Malaysian Airways naar Schiphol. Wij hebben er zin in!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Bert en monique:
    3 februari 2015
    Goede reis en genietze. En tot ziens in zuid Maleisië!
  2. Bert en monique:
    3 februari 2015
    Goede reis en genietze. En tot ziens in Maleisië!
  3. Maaike:
    3 februari 2015
    lieve pier en luc! Lekker genieten, we zijn vreselijk jaloers. Veel liefs xx
  4. Nelleke Canters:
    3 februari 2015
    Veel reisplezier en vooral veel genieten van al het mooie en inspirerende dat jullie ongetwijkfeld op deze reis weer zullen tegenkomen.

groet,
    Nelleke
  5. Fieke en Wiete:
    3 februari 2015
    Echt super.Geniet ten volle!!!!
  6. Marianne Raaijmakers:
    3 februari 2015
    Wat een mooie route hebben jullie uitgekozen, dit wordt weer een fantastische reis! Geniet er van !
  7. Margreet Vossen:
    3 februari 2015
    Dat bedoelen ze toch met Zwitserleven-gevoel? Mooi dat jullie weer zo'n sportieve trip maken! Fietsze en genietze!
  8. Yvonne Kuiten:
    3 februari 2015
    Heel veel plezier! Maak er een mooie tocht van. Ben weer benieuwd naar alle verhalen.

Groetjes
    Yvonne
  9. Lie en Olav:
    3 februari 2015
    Heel veel plezier, goeie reis en geniet van al het moois.
  10. Trudy:
    3 februari 2015
    Aan het begin van ongetwijfeld weer een mooie reis. De plannen zien er goed uit in elk geval. Veel plezier, veel moois en een prachtige reis gewenst!
  11. Judith:
    5 februari 2015
    Wat een mooi reisplan. Geniet er weer van. We zien de beelden en verhalen graag tegemoet!
    Ju
  12. Yvonne janssen:
    5 februari 2015
    Wat ongelofelijk heerlijk! Heb het heel fijn daar,
    lieve groet, Yvonne